Когато финансова институция, като например банка- получател, потвърди, че информацията за плащане, предоставена от потребителя, е била съгласувана с информацията във файла на съответната финансовата институция, като например банката- получател, това е известно като разрешение за транзакция. Това означава, че плащането на стоките и услугите може да се извърши с помощта на съответните платежни средства.
Изречения, в които се използва Разрешена транзакция
1. Търговецът е завършил продажбата, след като приемащата банка е разрешила транзакцията.
2. Нашият процес на плащане изисква клиентите да оторизират своите плащания, преди да можем да продължим с транзакцията.
3. Финансовата институция успешно потвърди и оторизира информацията за плащане на клиента.
4. Трябваше да изчакаме разрешението за плащане, преди да обработим транзакцията.
5. Издателят на кредитната карта е разрешил транзакцията след потвърждаване на самоличността на клиента.
6. Можем да завършим тази покупка само след като разрешите транзакцията.
7. След като въведат своята информация за плащане, клиентите трябва да разрешат транзакцията, за да продължим с плащането.
Какво е разрешена транзакция?
Покупка с дебитна или кредитна карта, одобрена от банката, издала платежната карта на клиента, е разрешена транзакция.
Ключови моменти
Покупка с дебитна или кредитна карта, одобрена от банката, издала платежната карта на клиента, е разрешена транзакция.
Водещата страна при транзакцията е банката на търговеца, която получава информацията за кредитната карта от платежната система, след като тя бъде разпозната.
Упълномощаването приключва, когато се осъществи връзка между търговската банка и посредникът на плащането, за да се получи потвърждение от финансовата институция на картодържателя, че има достатъчно пари в сметката, за да се покрие таксата.
Какво разбираме под “разрешена транзакция”?
Разрешените транзакции са стъпка в процеса на електронното плащане. За извършване на електронна транзакция няколко страни, включително картодържателят, трябва да си сътрудничат.
Транзакции с електронни плащания
Инфраструктурата, която позволява електронни плащания, включва финансови институции, търговци на дребно и посредници за обработка на плащания. Картодържателят, който иска да използва платежна карта, прави първата стъпка в електронното таксуване. Картодържателят оторизира транзакцията, като даде картата на търговеца и, ако е необходимо, да се идентифицира. Платежната система изпраща информацията за картата до банката на търговеца, след като клиентът прекара картата си през четец на карти или я въведе в системата за плащане на онлайн търговец на дребно (наричана също приемаща банка).
Обработката на платежна карта обикновено изисква въвеждането на някои допълнителни данни, като персонален идентификационен номер, дата на изтичане, пощенски код или код за сигурност на картата.
Търговската банка, основният посредник в електронна транзакция, получава информацията за картата, след като тя бъде въведена. Търговската банка работи от името на търговеца, за да получи парите, изплатени и депозирани в сметката му. След получаване на данните за плащане търговската банка използва платежната си мрежа, за да насочи платежната комуникация през правилния канал.
Повечето търговски банки си сътрудничат с мрежа от процесори, позволявайки на бизнеса да приема няколко различни марки карти като Visa, Mastercard и American Express. Платежният посредник се свързва с банката на картодържателя, известна още като банката- издател. Според банката- издател в сметката на картодържателя трябва да има достатъчно пари за покриване на таксата. Освен това те може да имат някои предпазни мерки, които да помогнат за спиране на неоторизирани такси.
Одобрението на банката издател е от решаващо значение в процеса на разрешаване на транзакцията. Процесорът изпраща съобщението до търговската банка, която след това потвърждава таксата към търговеца, след като банката издател е одобрила сметката.
Последната страна по сделката е търговската банка. Тя информира търговеца за разрешението и е банката – крайна инстанция в сделката. Търговската банка ще предприеме действия за депозиране на средствата в сметката на търговеца, след като транзакцията бъде потвърдена от търговеца като разрешена.
Причини за отхвърлени транзакции
Транзакцията ще бъде отхвърлена, ако не може да бъде разрешена. Има много причини, поради които дадена карта може да бъде отхвърлена, включително следните:
Заявената транзакция би накарала картодържателя да надхвърли кредитния лимит на картата или картодържателят се нуждае от повече пари в сметката си, за да го покрие.
Докладвана е загуба или кражба на картата.
Картата е фалшификат.
Картата вече не е валидна.
Има технически проблем.
Картодържателят е въвел информацията за кредитната карта неправилно.
Ние сме на твое разположение всеки делничен ден от
08:30 до 17:00 часа на адрес: София, ул. Цар Асен I-ви №81
08:30 до 17:00 часа на адрес: Пловдив, бул. Цар Борис III-ти Обединител №52
08:30 до 18:00 часа на адрес: Димитровград, бул. Стефан Стамболов №1А
09:00 до 18:00 часа на адрес: Пазарджик бул. България №9
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.